Bolehkah Apple Cider Cuka Penyembuhan kuku jari kaki Kulat? Ia Dengan Anda Putuskan!

Bolehkah Apple Cider Cuka Penyembuhan kuku jari kaki Kulat? Ia Dengan Anda Putuskan!

Apple cider cuka cukup popular di kalangan bulatan besar orang-orang yang beriman kepada penawar rumah semula jadi. Mereka mahu memilih ini kerana cuka epal cider telah terbukti sebagai salah satu di antara remedi rumah semula jadi yang paling berkesan untuk menyembuhkan kulat kuku jari kaki. Walau bagaimanapun, terdapat orang-orang yang tidak menyokong rawatan kulat kuku jari kaki berbanding pilihan rawatan lain. Di sini anda mempunyai dua pendapat kontra. Hanya meneruskan!

Apple Cider Cuka boleh menyembuhkan kulat kuku jari kaki:

Mereka yang mempunyai tahap yang sederhana jangkitan kuku telah membuktikan bahawa cuka epal cider berfungsi dengan baik. Ditambah lagi tuntutan mereka adalah pilihan mereka di peringkat awal jangkitan kuku. Perkara yang lain adalah adanya mudah cuka yang menjadikan mereka berpuas hati dengan apa yang dicapai untuk menyembuhkan jangkitan. Mereka mendapati bahawa ia boleh mencegah penularan jangkitan di kuku jari kaki atau kuku. Satu perkara yang lebih untuk memberi keterangan sokongan adalah harga rendah jika dibandingkan dengan lain-lain sampel penawar hati.

Apple Cider Vinegar tidak boleh menyembuhkan jangkitan kuku jari kaki:

Di sini ia berbeza berhujah ketulenan cuka epal cider. Orang yang telah menggunakan cuka yang tiada harapan untuk mengubati jangkitan kulat masuk ke dalam propaganda tom-tom bahawa seseorang itu tidak boleh mendapat peluang untuk menyembuhkan kuku jari kaki yang dijangkiti. Mereka mendakwa bahawa ubat rumah ini tidak mujarab untuk menyembuhkan kuku kulat seperti yang dijangkakan dengan tindakan pantas. Mereka mendakwa bahawa cuka tidak boleh membunuh bakteria dari semua jenis. Cuka didakwa dengan batasan bahawa ia tidak boleh memberi jaminan sejumlah ketukan daripada penyebaran kulat. Cuka perlu dicampur dengan hidrogen peroksida yang bermaksud cuka tidak boleh melawan kulat kuku jari kaki seorang diri. Golongan mukmin mengalihkan kepercayaan mereka ke hujung negatif mengatakan bahawa cuka epal cider adalah yang terbaik untuk kes-kes jerawat yang teruk dan tidak sesuai untuk penyingkiran kulat kuku jari kaki.

Apakah pilihan anda ?:

Kini anda bebas untuk menganalisis jika rawatan di rumah yang dinyatakan di atas dengan cuka sesuai dengan anda atau tidak. Ia dengan anda untuk membuat keputusan Pilihan keselamatan dengan cuka atau dengan orang lain untuk menyembuhkan jangkitan kuku jari kaki.

Walau apa jua sikap anda terhadap kerja cuka epal cider, anda patut tahu langkah berjaga-jaga apabila memilih pilihan ini:

• Gunakan cuka dicairkan untuk jangkitan ringan dan bentuk dicairkan untuk serangan yang teruk

• cuka dicairkan boleh menyebabkan kerengsaan pada kulit anda dan kadang-kadang terbakar juga.

• Permohonan hendaklah menjadi untuk beberapa minit sahaja, mengatakan selama 10 minit.

• Basuh kemudian dengan air sejuk dan kering menggunakan kain lembut.

• Gunakan cuka betul-betul pada kawasan kuku dijangkiti tanpa menyebarkan untuk menutup kulit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar